Thursday, January 26, 2012

sendaloka : jangan cari salah orang lain



PETALING JAYA, 26 Jan - Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali berkata Pakatan Rakyat (PR) mempunyai bukti dan fakta yang kukuh siapa penganjur siri jelajah ceramah bekas pemimpin Pas, Datuk Dr Hasan Ali jika beliau terus menerus menyerang pembangkang.

Beliau turut meminta Pas mengambil tindakan sewajarnya untuk mengatasi serangan yang dilakukan oleh bekas pemimpin parti tersebut berdasarkan maklumbalas akar umbi dan Kerajaan Negeri.

"Jangan cari salah orang lain, bukan saya atau Datuk Seri Anwar yang memecat Hasan dari parti. Ini keputusan yang dibuat oleh Pas.

"Keputusan kepimpinan Pas memecat Hasan adalah atas pertimbangan parti tersebut. Hasan adalah parasit dalaman parti dan musuh dalam selimut," kata Azmin.
KLPOS, 26 Jan 2012

Macam mana jadi gitu. Kalau tak salah tak buat apa-apa diam ajelah. Senang cakap. Dan satu lagi, Hassan Ali pun parasit jugak. Alamak banyak benar parasit nih... lama-lama jadi virus... penyakit berjangkit pulak nanti.

Kalau tak ada apa-apa senyumlah (pinjam seni kata lagu)

Kalau tak ada apa-apa dengan Hassan Ali kenapa nampak goyang semua ni. Kenapa PKR pun nak goyang jugak nih? Kenapa kasi ingat sama PAS? Ini masalah PAS biarlah. Apa kau kisah...

Dan yang terbesar dari segala semua ini adalah jangan cari salah orang lain
Habis UMNO yang dipersalahkan saban masa tu kenapa pulak?

Dasar manusia....
Share this article :

0 comments: