Tuesday, July 10, 2018

ulang tahun ayahanda tun




#TunM93: Raikan ulang tahun kelahiran Tun Mahathir di Astro AWANI


Orang ramai boleh menyampaikan mesej menerusi semua platform media sosial Astro Awani, menggunakan hashtag #TunM93.

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad akan menyambut hari kelahiran ke-93 pada 10 Julai (Selasa) ini, dan rakyat Malaysia dipelawa untuk bersama-sama memeriahkannya dengan menghantar mesej ulang tahun kepadanya.

Sejak 7 Julai, orang ramai terutamanya netizen mula menyampaikan mesej mereka menerusi semua platform media sosial Astro AWANI iaitu Twitter, Instagram dan Facebook. Semuanya disertai hashtag #TunM93.

Pelbagai kata dan lafaz semangat, terima kasih, ucapan kesejahteraan, dan harapan tentang masa depan tanah air dizahirkan. Tidak ketinggalan, ada juga yang sempat bertanyakan tentang rahsia kesihatan Dr Mahathir.

Mesej-mesej terbaik itu telah dihimpunkan untuk disiarkan secara terus di saluran 501 Astro AWANI bermula 8 Julai sehingga melepasi hari kemuncak sambutan iaitu pada Selasa nanti.

astroawani










Wajah tenang Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad di saat menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-93 di samping isteri tercinta, Tun Dr Siti Hasmah. Astro AWANI bakal menyiarkan program 'Doctors in the House' pada 10 Julai jam 8.15 malam.
Share this article :

0 comments: